Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


sâmbătă, 11 iunie 2011

EU SUNT

E foarte greu sa-ti deschizi sufletul in fata oamenilor, dar si mai greu este sa le povestesti trairile, experientele tale. Dar nu mai pot sa rabd, trebuie sa dau mai departe tot ce am invatat eu. Cine sunt eu, ce sunt eu? O intrebare normala...
Ridic incet toate voalurile si voi raspunde la intrebari...
Nu mi-am cunoscut tatal, a murit cand aveam 2 ani, iar mama s-a recasatorit, dar tata a fost cel care mi-a lasat o mostenire, numele meu, Gyöngyi, Perla sau Cunoasterea in limba sanscrita.
Perla...nu se putea un nume mai bun pentru mine...lacrimi.
Nu am avut o copilarie fericita; batai crunte, atat de la mama, cat si de la tatal vitreg; doar pentru ca existam; am ajuns la 8 ani sa-mi doresc moartea in inocenta mea. Mentionez ca nu am primit niciodata o invatatura religioasa..si totusi miracolul a existat in viata mea. Intr-o seara, cand aveam vreo 8 ani, dupa o bataie crunta primita de la tatal meu vitreg, stand in camera mea, pe pat, imi dadeam cu capul de pereti, dorind sa mor ( minte de copil), si il intrebam pe Dumnezeul Tatal de ce, de ce? daca exista cu adevarat de ce ma lasa sa sufar? nu vede cat sunt de maltrata? Nu mai vreau sa traiesc, vreau inapoi la EL...
Atunci s-a deschis usa, si intr-o lumina blanda, a aparut cineva.. Era imbracat intr-o haina alba, lunga si mi-a zis sa nu ma speri, el este Isus si a venit la mine la chemarea mea.
Tin minte ca nu ma puteam misca, cu atat mai putin sa ma sperii, din contra simteam pace, iubire, ocrotire..
El a fost cel care mi-a aratat viata mea , destinul meu pe un ecran mare, ca la cinema... Mi-a spus ca voi avea o viata normala, ca la toti oamenii, voi avea copiii, etc...am vazut intreaga mea viata in fata ochilor...pe tata cat de fericit era ca exist, botezul meu, scoala, nunta, apoi mi-am vazut copiii....Tin minte ca Mi-a zis , vei muri de tanara si abia atunci vei trai.
L-am vazut plecand, am alergat dupa EL, dar am dat doar de mama..I-am zis opreste-l, mai vreau sa vorbesc cu EL...dar mama nu vazuse pe nimeni...
A fost prima mea intalnire cu Isus.







Trimiteți un comentariu