Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


vineri, 8 mai 2020

Schimbarea percepției


Îți poți schimba percepțiile despre pământ, dincolo de ceea ce ai aici”. Mesajul mi-a intrat în minte după ce m-am trezit într-o dimineață în 2006. Oportunitățile de a ajusta percepțiile și credințele continuă să crească. Da, putem schimba modul în care gândim despre lume și despre noi înșine! Schimbarea permanentă vine prin percepția alterată. Mintea noastră este un centru de distribuție pentru întreaga Putere în Acțiune a Gândirii originare, oferindu-ne capacitatea de a ne manifesta în voie. Deoarece caracteristica Inteligenței Spiritului este Gândirea, schimbând percepția noastră pentru a se alinia mai strâns cu ea, va schimba lumea pe care o experimentăm. Noile experiențe ne conduc la o interiorizare sau o introspecție care ajută la schimbarea perspectivei creând o percepție diferită asupra evenimentelor.

Totul este percepție. Autorul Neale Donald Walsh observă că o schimbare de perspectivă face posibilă schimbarea noastră. Perspectiva creează percepția, care formează credințe. Ceea ce credem ne generează comportamentul și ulterior experiența noastră. Experiența creează realitatea vieții noastre. Amintiți-vă, pe măsură ce percepția și credințele se schimbă, experiența creează o realitate mai bună atunci când gândim pozitiv concentrându-ne pe Unitatea întregii umanități.

Afectăm întreaga lume cu gândurile noastre și schimbând modul în care gândim schimbă lumea din jurul nostru. Jucăm un rol în evoluția pământului. După cum remarcă reverendul Charles Dean Geddes, "Câmpurile energetice schimbă sistemele de credință și voi puteți ajuta la realizarea schimbării. Există multe locașuri în Realitatea infinită care este Eternul, definitorul lui Dumnezeu. Totul este percepție. Pe măsură ce viața se formează, Lumina risipește întunericul. Percepții greșite vindecate se dizolvă în Lumină. Fiți atenți, Lumina risipește întunericul. Scopul nostru este să risipim întunericul și să fim liberi. Ignoranța are ca rezultat durerea și suferința de percepții greșite. Amintiți-vă, Adevărul, Lumina, Substanța originară. "

Percepțiile sunt construite pe baza experienței și este imposibil să vedem ceea ce nu credem. Noul este în curs de dezvoltare, dar trebuie să ne schimbăm percepția. Pe măsură ce percepția noastră se schimbă, la fel se schimbă și modul nostru de a experimenta lumea din jurul nostru. Schimbarea percepției noastre face posibilă starea de a fi în pace indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul nostru.

Este cu adevărat o problemă de a ne schimba percepția, conștientizarea lucrurilor, pentru a forma convingeri mai noi și mai pozitive. Credințele sunt combustibilul imaginației, cu cât ne gândim mai mult la ele, cu atât devin o parte din noi. Odată ce percepția noastră se schimbă și recunoaștem perfecțiunea în noi înșine, suntem mai puțin apți să dăm puterea noastră altora. În cele din urmă, suntem aici pentru a recunoaște că suntem o parte unică a Spiritului, Dumnezeu, indiferent de numele pe care l-ați alege pentru a-l numi pe cel infailibil și perfect, în care trăim, și ne mișcăm, și avem toată ființa.

Energia universală aparține și lucrează cu toată lumea. Putem stăpâni fiecare condiție schimbând percepția noastră despre cum o vedem, deoarece reacțiile noastre controlează ceea ce se întâmplă în lumea noastră. Cu o gândire nelimitată, toate lucrurile sunt posibile. Da, doar folosind gândurile noastre putem schimba circumstanțele din jurul nostru. În momentul în care ne oprim să ne gândim la o problemă pe cât de dificilă pe atât devine mai ușor de rezolvat și în cele din urmă dispare. Deși unele probleme durează mai mult decât altele, am constatat că acest lucru este adevărat. Suntem o parte din această energie indestructibilă pe care mulți o numesc Spirit. Odată ce ne dăm seama de divinitatea din interior, am stabilit acea energie liberă să ne arate că suntem nelimitați în tot ceea ce este bun.

Cu cât ne antrenăm mai mult mintea, cu atât este mai simplu să ne conectăm la Sinele nostru Superior, dar mai întâi trebuie să ne amintim că poate apărea. Reglarea la gândurile superioare este mult mai ușoară atunci când mintea noastră este liberă să se aglomereze de gândurile, lucrurile și oamenii negativi. Căutarea mea către gândul pozitiv a început prin schimbarea genului de muzică ascultată și s-a accelerat în timp ce refuzam să citesc ziarul sau să mă uit la televizor,și prin schimbarea dietei. Cu practica, devine fără efort să intri în acea conștiință în care trăim și ne mișcăm și avem toată ființa. Este un comportament învățat, ca orice altceva, dar acest comportament învățat este mult mai satisfăcător, deoarece ne eliberează de limitare.


<*toate drepturile rezervate*>

3 comentarii:

Zara spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

John spunea...

Te- am căutat pe tine și nu erai decât un suflet rătăcit prin miile de vise. Umblai cu tălpile desculțe pe drumul brăzdat de cioburile vieții.Nu puteam să mă strecor în sufletul tău pentru a-ți vindeca rănile pentru că mă ciocneam numai de porți și ferestre închise. Erai enigma pe care o descoperisem cu mult timp în urmă, dar căreia nu-i puteam cerceta nici măcar un colț de suflet.☺️😘

John spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.