Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


luni, 29 decembrie 2014

Stabilirea conexiunii cu Arhanghelii








Îngerii pot declanşa uragane de vindecare,
dezlănţui talazuri de iubire,
muta munţi de ură,
topi gheţari de gelozie
şi evapora oceane de suferinţă.
 
- Autor necunoscut 








Cu scopul de a stabili, în mod corect, conexiunea cu Arhanghelii, trebuie, în primul rând, să înţelegi conceptul de vibraţie. Întreaga creaţie - toate cele create sunt energie; iar energia vibrează la diferite frecvenţe. După cum un cântăreţ are un registru vocal care acoperă sunete grave, medii şi acute, orice fiinţă umană are un interval de vibrații. Cu alte cuvinte, îţi ridici sau cobori frecvenţele, pe o scară vibratorie. Cu cât lucrezi cu tine însuţi şi îţi intensifici iubirea de Sine, cu atât mai elevat devine nivelul tău vibratoriu şi cu atât mai lesne te conectezi cu fiinţele de vibraţii înalte, subtile - la care mă refer prin termenul de Protectori Spirituali. Aceşti Protectori sunt, de asemenea, cunoscuţi drept fiinţe dragi decedateCălăuze SpiritualeMaeştri ÎnălţaţiÎngeri şi Arhangheli. Fiecare fiinţă umană se naşte cu o gamă vibratorie specifică; însă, toată lumea este înzestrată cu abilitatea de a atinge cel mai înalt nivel, prin apreciere, iertare, bucurie, meditaţie şi iubire. În cazul în care doreşti să stabileşti conexiunea cu fiinţele de vibraţii rafinate, atunci îţi revine sarcina de a îţi eleva, pur şi simplu, propriile vibraţii.


Poate că te întrebi de ce trebuie să îţi ridici vibraţiile. Legea Universală a Atracţiei prevede că ceea ce se aseamănă, se adună; şi, întrucât fiinţele din tărâmul spiritual nu îşi vor coborî vibraţiile, responsabilitatea de creştere a frecvenţei vibratorii îţi revine ţie, cu scopul de a stabili conexiunea. Cu cât îţi menţii o vibraţie mai înaltă, luminoasă, pură, cu atât mai intensă şi stabilă va fi conexiunea ta cu tărâmul spiritual.

Fiinţele întrupate sunt cele
aidoma ţie şi mie, în veşmânt trupesc, cu o inimă bătândă.

Fiinţele dragi decedate sunt membri ai familiei, prieteni, colegi de muncă - toate sufletele iubite care au plecat în Lumea de Dincolo, au săvârşit Marea Tranziţie, au încetat din viaţă, şi-au dat obştescul sfârşit, şi-au părăsit trupul ... Ele s-au desprins de energia densă a corpurilor fizice şi, implicit, s-au înălţat pe scara vibratorie. Fiinţele dragi decedate îşi pot creşte, la rândul lor, vibraţiile, devenind Călăuze Spirituale, în conformitate cu dorinţa şi alegerea lor. Din experienţa mea reiese că este nevoie de o anumită perioadă de timp - nu uman, măsurabil, ci divin - în vederea "pregătirii" pentru această misiune; întrucât acest grad nu se dobândeşte, de obicei, instantaneu. 

Călăuzele Spirituale au înveşmântat, cândva, o formă trupească, au parcurs aceeaşi călătorie, au urmat aceleaşi obiective, precum fiinţele întrupate pe care le îndrumă, în clipa de faţă. La părăsirea corpului fizic, Ghizii Spirituali au ales să devină profesori sau călăuze, pentru cei care se află încă pe meleagurile fizice. Ei oferă îndrumare, alinare şi, uneori, avertismente sau protecţie. Călăuzele Spirituale sunt, adesea, esenţa spirituală a fiinţelor dragi decedate.

Maeştrii Înălțați sunt Fiinţe Divine care au trăit existenţe pământeşti, în calitate de mari învăţători, vindecători sau deschizători de Cale Ascensională. Ei s-au eliberat de temeri, şi-au crescut încontinuu vibraţiile, în vederea ascensiunii. Maeştrii Înălţaţi provin din toate culturile şi civilizaţiile, atât din perioada modernă, cât şi din vremuri apuse; fiind adeseori menţionaţi şi comemoraţi, în context religios - de pildă Buddha şi Iisus.

Maeştrii Înălţaţi îşi revarsă Lumina şi Iubirea asupra tuturor fiinţelor, indiferent de credinţele religioase ori valoarea de sine; întrucât ei ştiu, cu certitudine şi propovăduiesc că suntem, cu toţii, vrednici de Iubire, îndrumare şi sprijin.

Îngerii, Îngerii Păzitori şi Arhanghelii sunt fiinţe de vibraţii rafinate, subtile; ei vieţuiesc numai în Tărâmul Spiritual şi nu se încarnează, nu înveşmântează vreodată forme fizice, precum oamenii sau animalele. Îngerii ne oferă ajutor, călăuzire, mângâiere, alinare; ei ne veghează, pe tot parcursul călătoriei terestre, înălţându-ne sufleteşte şi ocrotindu-ne. Fiecare făptură umană este îndrumată şi sprijinită de un Înger Păzitor, de-a lungul existenţei sale întrupate, din clipa naşterii, până la părăsirea trupului. Misiunea unui Înger Păzitor este de a ne oferi Iubire necondiţionată şi protecţie. Arhanghelii sunt veghetori extrem de puternici, din Tărâmul Angelic. Invocă, în orice clipă, Arhanghelii! Ei îţi vor fi alături nemijlocit.



Pe tot parcursul vieţii, fiinţele angelice mi s-au înfăţişat în diverse chipuri. Apariţiile şi, implicit, aspectul lor erau determinate de simţămintele, percepţiile sau cunoaşterea de moment. Cu toate acestea, de-a lungul timpului, formele lor s-au modificat, s-au rafinat, odată cu evoluţia şi dezvoltarea mea spirituală. Aşadar, definiţiile sau reprezentările vizuale ale Îngerilor pot varia, precum scoicile de pe malul mării. Fiecare individ îşi va trăi experienţele cu Îngeri, prin prisma propriilor sale percepţii. Nutresc convingerea că toate reprezentările sensibile ale Tărâmului Angelic au un substrat real. Îngerii se înfăţişează de o manieră perceptibilă şi inteligibilă; iar prezenţa lor este, de obicei, blândă şi mângâietoare.

Divinitatea este Dumnezeul înţelegerii tale. În ceea ce mă priveşte, înţelegerea asupra lui Dumnezeu nu provine din credinţele religioase sau din Scripturi, ci din propriile incursiuni, călătorii lăuntrice. Am trăit o clipă de revelaţie; intuind că singura responsabilitate care îmi revenea, privea propria existenţă şi că nu deţineam controlul asupra nimănui, cu excepţia fiinţei mele, mi s-a revelat, totodată, că Dumnezeu este Tot şi se regăseşte în toate cele create. 

Am conştientizat că Dumnezeu este Iubire. Eu sunt Dumnezeu; tu eşti Dumnezeu; noi, cu toţii, suntem Dumnezeu; după cum sunt vântul, copacii, oceanul, animalele, norii, curcubeele şi soarele. Dumnezeul înţelegerii mele este pretutindeni, se regăseşte în toate cele create şi este, pur şi simplu, Iubire.

TEMĂ - AFIRMAŢII SĂPTĂMÂNALE
Cred cu tărie în puterea afirmaţiilor. Nu îţi este cu putinţă să gândeşti pozitiv şi negativ, optimist şi pesimist, în acelaşi timp. Aşadar ... de ce nu ne-am infuza mintea cu pozitivitate şi optimism, în cel mai înalt grad?! .. Chiar dacă nu pare pragmatic, realist; totuşi, această practică va produce efecte miraculoase, pe termen lung! 

Perseverează! ... Existenţa mea s-a schimbat spectaculos, odată cu atingerea magică a Îngerilor şi prin puterea afirmaţiilor referitoare la Îngeri .. Poate fi şi cazul tău!

Afirmaţii referitoare la Îngeri (în raport cu tine)
Sunt iubit, în mod necondiţionat.
Mă aflu într-o stare de receptivitate, deschidere, faţă de prezenţa Îngerilor Păzitori.
Mă bucur de ocrotire şi îndrumare, din partea propriilor mei Îngeri.

Sunt convins că Ghidul meu Spiritual va atrage numai miracole, în viaţa mea.

Mă aflu într-o stare de receptivitate, deschidere, faţă de prezenţa Îngerilor Tămăduirii.
Sunt recunoscător pentru darul existenţei mele şi pentru prezenţa Îngerului mediator al Percepţiei.
Îngerii veghează asupra mea şi se regăsesc în preajma mea.
Îngerii revarsă toată iubirea Universului asupra mea şi înlăuntrul fiinţei mele, conferindu-mi strălucire.
Primesc cu bucurie dragostea în care mă învăluie Îngerii.
Invoc Arhanghelii, pentru a mă ajuta şi călăuzi.
Vocea lăuntrică şi simţămintele mele sunt expresia îndrumării din partea Îngerilor.
Ştiu, cu certitudine, că Îngerii mă iubesc şi mă călăuzesc, în clipa de faţă.
Îmi deschid inima faţă de iubirea Îngerilor.
Eu, alături de propriii mei Îngeri, ne bucurăm şi valorificăm noile oportunităţi de a fi în slujba vieţii, a lumii întregi.
Îngerul Inspiraţiei mă îndrumă înspre înfăptuirea acelor activităţi care mă împlinesc şi mă bucură. 
Sunt călăuzit, în mod divin, de către Îngerul Fericirii.
Sunt vegheat, în mod divin, de către Îngeri, întru restabilirea şi menţinerea sănătăţii perfecte.
Sunt în Pace.
Sunt vegheat şi ocrotit, în mod divin, de către Îngerul Răbdării.
Nutresc convingerea că fiinţele dragi mie se află sub protecţia Îngerilor.
Cred, din toată inima, în mesagerii Universului - Îngerii.

<*toate drepturile rezervate*>

Niciun comentariu: