Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


miercuri, 1 aprilie 2015

Scantei

Ai patit vreodata sa stai undeva la o lumina difuza si sa observi, in colturile de sus ale camerei, puncte mici de lumina? Nu ma refer la particulele de praf in bataia luminii, ci la mici scantei de lumina alba, care par ca se misca pe langa tine la o viteza naucitoare. Eu am patit asta cand am fost sa consult un medium pentru prima data. Era o sesiune de grup si nu am stiut ce erau acele scantei, dar ii tot vedeam plimbandu-se prin camera. Dupa sedinta, cineva m-a intrebat daca am vazut toate spiritele care au fost prezente. Am rugat-o sa-mi explice si asa am descoperit ca scanteile erau manifestarile spiritelor din timpul sesiunii de canalizare a mediumului. La inceput, nu am fost in totalitate convinsa. La urma urmei, era prima oara cand participam la o sedinta de grup si inca nu stiam exact ce sa cred. Ulterior, dupa mai multe viziuni asemanatoare in timpul sesiunii de grup, mi-am dat seama ca ceea ce mi se spusese era adevarat.

S-ar putea sa observi scantei in colturile camerei, zburand in jurul capului tau, sau undeva in viziunea periferica. Sunt semne ca un spirit e prin preajma. Cand le recunosti, te conectezi la energia acelei entitati spirituale, ceea ce te va lumina. Desi micile puncte de lumina si scantei pot indica apropierea unui spirit, nu uita sa elimini din start orice raspuns logic. Daca lumina unui stalp stradal patrunde printre jaluzele si se reflecta pe perete, clar ca nu e vorba de un spirit. E important sa elimini din ecuatie orice motiv non-metafizic, inainte sa asociezi fiecare licarire de lumina unui spirit.

Incearca sa stai intr-o camera cu lumina difuza si vezi daca apar scantei in colturile de sus, langa tavan. Poate cineva cunoscut iti face o vizita, sau pot fi ingerii sau indrumatorii tai spirituali.

Lumea straluceste de prezenta vizitatorilor din alte lumi.

<*toate drepturile rezervate*>

Niciun comentariu: