Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


marți, 31 iulie 2012

1. Eu sunt un lucrator de lumina



1. Lucratori de Lumina

Mi-a luat saptamani si astazi, in cele din urma, mi-am dat seama ce ma roade la inima. Ca multi dintre voi am vizionat stirile, mesajele din lume, previziuni si promisiuni impletite cu acuzatii si asigurari. Nici unul dintre noi nu stie exact momentul sau evenimentele deoarece noi toti le creeam cu gandurile si credintele noastre. Intr-un fel ne-am transformat in chelneri de lumina mai degraba decat in lucratori de lumina.

Noi nu suntem aici sa asteptam lumina. Suntem aici pentru a lucra pentru lumina. Daca exista ceva comun in fiecare mesaj care ne devoreaza este , «  Noi nu facem acest lucru pentru tine. Suntem pregatiti sa te asistam ».

Deci ce asteptam ? Poate ca a fost cel mai recent aflux de energie si lumina, dar eu sunt destul de exploziva de a impartasi gandurile mele in aceasta dimineata. Am inceput o serie noua in aceasta saptamana, « Eu sunt un lucrator de lumina ». Sunt multe de spus.

Noi asteptam ca cineva sa ne salveze. Ei stiu acest lucru si au spus, »Da, va ajutam in timp ce voi insiva va veti salva ». Deci, ce inseamna sa lucrezi pentru lumina ?

Planeta noastra a fost detinuta si condusa de intuneric. Noi stim acest lucru si invatam in fiecare zi despre cat de adanca poate fi coruptia si controlul. In primul rand, noi trebuie sa actionam cum , ca aceasta planeta este a noastra. Asta e.

Cabala a introdus conceptul de proprietate. Prin urmare,  noi am adunat bani, lucruri, terenuri si iubire. Noi am trait in frica si i-am hranit cu munca si loialitatea noastra. Intr-adevar, ceea ce trebuie sa facem este sa luam dreptul de proprietate la singurul lucru care conteaza in acest moment critic. Avem nevoie sa ne asumam responsabilitatea pentru aceasta lume, pentru aceasta planeta .

Incepe de acolo de unde te afli. Te intrebi ce poti face. Ia-ti ochii de la  stiri si priveste dincolo de usa ta. Da, ai grija de familia ta si lucrurile tale, si de casa ta. Acum extinde-te. Ai grija de cartierul tau, de comunitatea in care traiesti, de tara ta. Este a ta ! Esti un lucrator de lumina ! Ai venit ca sa risipesti intunericul !

Guvernele si oficialii se tem de tine. Ei stiu ca daca incepi sa vorbesti, isi pot pierde locul de munca. Ei lucreaza pentru tine, doar ca nu le-ai acordat atentia cuvenita. Acorda-le atentie!

Exista atat de multe de spus despre acest lucru, astfel ca ma voi rezuma la aceasta prima zi ; doar extinde-ti  conceptul tau. Tu esti mai mare decat stii. Fii iubirea care esti.
Ce ne spunem incontinuu ? Ca acest an este una de alegere. Ce am repetat in mesaj este, « Ce trebuie sa fac ? »

Se presupune ca tu aduci lumina in intuneric.  Odata ce ti-ai deschis inima si se extinde adevarul in tine -  vei gasi domeniul de aplicare in zonele in care lumina ta speciala este nevoie. Intunericul l-a ascuns de tine -  te tine separat si in frica de pierdere. Esti unul si noi stim acum.

Nu este nici o pierdere in iubire. Exista doar mai mult, si totul este lumina. Esti un lucrator de lumina. Tu lucrezi pentru lumina.

Uita-te in jurul tau. Incepe cu curtea ta. Exista batrani, bolnavi, sau altii cu nevoi fizice ? Aminteste-ti, acestia sunt reflectiile tale – ei exista ca sa fie iubiti . Vazandu-i ca pe o reflectie de a ta si intreband, » Ce am nevoie "? Lumina si iubirea lucreaza tot timpul.

Decat sa consolidezi influenta cabalei cu atentia focusata la toate conflictele, mai degraba consolideaza lumina care esti tu prin actiunile tale. Concentreaza-te pe lumina. Fa ceva. Fa orice. Doar iubeste.

Noi suntem aceia pe care ii asteptam.

Niciun comentariu: