Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


miercuri, 20 iunie 2012

Suntem Una in Tatal


 „Fericiti sunt cei care ma cauta. In aceasta cautare, lunga lor perioada de uitare se apropie de sfarsit. Ei se trezesc la cine sunt cu adevarat – o parte vie din mine, manifestand viata si radiind iubire.
„Ati uitat sa ma cautati, cu atat mai mult sa-mi priviti chipul, oh, voi cei cu putina credinta. Exista nenumarati oameni care traiesc in speranta venirii mele. De fapt, eu nu am plecat niciodata.
Cel care urechi de auzit, sa auda.
Cautati in mijlocul orbirii voastre. Va uitati la mine, fara sa ma recunoasteti. Imi atingeti mana mea – si nu stiti pe cine ati atins.
Vestiti numele si invataturile mele, potrivit intereselor voastre si in functie de situatie. Treziti-va, iata realitatea fiintei mele care este printre voi.
Eu sunt cutremur, vant si foc.
Eu sunt vocea soptita ce acopera tumultul rasunator.
Eu sunt pacea dincolo de orice intelegere.
Eu sunt Lumina care-i calauzeste pe toti oamenii spre Tatal.
Eu sunt iubirea care biruieste toate lucrurile.
Eu sunt Lumina care lumineaza mintea oamenilor. Eu sunt hrana sufletelor oamenilor.
Eu sunt viata voastra si voi sunteti ai mei.
Eu sunt insasi aerul pe care-l respirati.
Suntem Una in Tatal.
Nu disperati, nu va voi parasi si nici nu va voi uita si nici voi nu puteti cu adevarat sa ma parasiti, pentru ca suntem Unul.
Lasati vechiul vostru mod de a fi, sa plece. El trebuie sa moara si cenusa lui sa fie imprastiata in cele patru colturi ale Pamantului. Noul este pe cale sa se manifeste, dar trebuie sa va schimbati perspectiva. Nu ma cautati in forma unui om. Nu a sosit inca timpul. Ci cautati-ma in viata care va vorbeste, in activitatile de zi cu zi. Privirea voastra a ratacit pana acum.
Nu cunosc limitari si nu sunt marginit de dimensiuni fizice.
Sfidez logica si exist dincolo de imaginatia voastra conceptuala.
Traiesc si ma deplasez si fiinta mea este in tot ceea ce exista. Nu m-ati cautat unde trebuie.
Chipul meu se regaseste in fiecare chip al creatiei Tatalui meu. Uita-te la fratele tau – si imi vei vedea chipul.
Aplecati-va deasupra unui iaz linistit. Nu va lasati inselati. Imaginea pe care o vedeti reflectata este a mea.
Nu vedeti adevarul, acum?
Invatati de la mine. Luati in mana o frunza, o piatra, o picatura de apa si intelegeti ca nu exista nimic care sa nu ma contina.
Nu stiti ca eu sunt viata vesnica – si, prin urmare, ca nu recunosc nici trecutul, nici viitorul? Numai momentul prezent, atat exista. Traiti in prezent, cu mine.
Eu stau in Lumina – asa cum si voi stati in Lumina. Dar nu stiti de Lumina voastra. Sunt aici pentru a va arata ca Lumina voastra si Lumina mea sunt una si aceeasi. Odata ce veti recunoaste ca aceasta Lumina divina face parte din tot ceea ce exista, veti incepe sa intelegeti propria voastra legatura cu viata, cu creatorul vostru – si astfel, cu propria voastra filiatie eterna.
Eu nici nu ma odihnesc, nici nu dorm si trebuie sa stiti ca nici sufletul vostru nu se odihneste si nu doarme. Odata ce veti intelege acest lucru, veti fi constienti de vitalitatea voastra spirituala si de legatura treaza cu constiinta voastra superioara. In aceasta cunoastere, veti intelege ca va sunt cu adevarat mai aproape decat mainile si picioarele voastre. In aceasta cunoastere, suntem Unul.
Traiti in adevar. Fiti adevarul. Traiti in frumusete. Deveniti artisti in felul de a trai. Traiti in mine si lasati-ma sa va exprim.
Eu locuiesc in tot spatiul, dar si acolo unde nu exista spatiu; in tot timpul, dar si acolo unde nu exista timp.
Odata ce va veti intoarce si veti deveni o parte din realitatea mea, veti primi inapoi intreaga voastra putere. Aceasta este puterea care va face sa fiti Una cu toate lucrurile. Aceasta este puterea care va va face liberi.
Copiii mei, ramaneti in mine."


Niciun comentariu: