Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


sâmbătă, 21 aprilie 2018

Meditatia maestrilor

 In viata oricarei persoane exista intotdeauna momente de puternica meditatie. Atunci cand va concentrati asupra unei carti pe care o cititi sau atunci cand studiati ceva ce doriti sa cunoasteti, inseamna ca meditati sau va concentrati asupra unui lucru, excluzand orice va distrage. Cand reusiti ceva prin puterea concentrarii sau a gandirii focalizate, poate ca n-o considerati ca fiind meditatie, totusi despre ea este vorba. De asemenea, meditatia apare in mod spontan atunci cand va concentrati asupra unui anumit obiect sau a unei persoane - de pilda, un copil care se joaca, un peisaj deosebit sau un tablou preferat.Tot asa cum, concentrandu-se spre exterior, mintea percepe lumea exterioara, daca priviti spre interior, veti descoperi frumusetea si pacea lumii interioare.

Starea de nemiscare si liniste resimtite in timpul meditatiei ofera o odihna profunda atat pentru minte, cat si pentru corp. Deoarece sistemului nervos i se permite o perioada de recuperare, care poate fi mai benefica decat un somn agitat de noapte, veti remarca o crestere a nivelului energetic de fiecare data cand meditati.Tot in cursul meditatiei, simtiti o stare mai intensa de receptare datorita careia partea intuitiva a mintii va face mai constient de nevoile personale, oferindu-va inspiratie, ba chiar, posibilitatea de a gasi solutii pentru problemele nerezolvate.

Invatand sa va concentrati necritic, pe rand, asupra fiecarui lucru, veti dobandi o autodisciplina care va duce la cresterea constiintei de sine. Prin antrenament, puteti intelege mai bine cum anumite sabloane de perceptie, gandire si simtire au avut influenta asupra vietii dvs., fara ca sa fiti constient de acest lucru. Prin meditatie, deveniti capabil sa depasiti identificarea cu corpul fizic, descoperind ca aveti o existenta aparte fata de tensiunile si problemele materiale. De asemenea, reusiti sa ajungeti dincolo de minte, intelegand ca nu va identificati nici cu gandurile dvs., cis unteti doar martorul acestor ganduri, care vin si pleaca. Veti invata ca adevarata identitate se afla in linistea interioara, in pacea si satisfactia care reprezinta chiar constiinta. Atunci cand veti dobandi aceasta intelegere, o sa puteti folosi meditatia pentru a incerca puternica energie a imaginatiei, vizualizarii ,si formularii limpezi a telurilor care, in esenta, determina mai multe experiente de viata pozitive si placute.

Sfaturi legate de practicarea meditatiei
 In general, meditatia a fost asociata doctrinelor si disciplinelor religioase ca o modalitate de contopire cu Dumnezeu sau cu universul, de descoperire a iluminarii, de dobandire a altruismului sau a altor virtuti. Cu toate acestea, un fapt bine documentat este ca meditatia poate fi practicata si independent de orientarile religioase sau filosofice, pur si simplu ca o modalitate de reducere a tensiunilor interne si de sporire a cunoasterii de sine . Urmatoarele indicatii va vor permite sa constatati avantajele meditatiei. Nu uitati ca aceasta, ca ,si somnul, nu trebuie invatata, ci vine in mod natural; urmand etapele corespunzatoare, veti progresa pe propria dvs. cale rapid si usor.
1. Fixati-va un loc pentru meditatie, care sa fie linistit si lipsit de orice v-ar puteadistrage. Pe cat posibil, ar trebui sa meditati zilnic in aceeasi odaie, intrucat astfel veticrea continuitatea unei anumite atmosfere.
2. Asigurati-va ca va este suficient de cald, alegeti haine comode si, in acelasi timp, largi.
3. Meditati in fiecare zi, la aceeasi ora; este esential sa incercati sa va impuneti o obisnuinta a meditatiei. recomandabile sunt orele de dimineata sau de seara. 4. Instruiti-va mintea sa ramana tacuta pe durata meditatiei. Daca gandurile persista,multumiti-va sa le priviti venind si plecand, fara sa va implicati in vreun fel. 5. Planificati-va meditatia, tinand seama de orele de masa; in general, este bine sa asteptati cel putin o ora dupa ce ati mancat. Pe masura ce meditatia va deveni un obicei, veti incepe sa preferati o masa frugala inainte sau dupa ce o practicati. 6. Reglati-va ritmul respiratiei. Este util ca, initial, sa va concentrati asupra ei si sa respirati lent si natural. Acesta deprindere va va ajuta si in controlarea mentalului. Pe masura ce meditati, trebuie sa stabiliti un mod de a respira lent si ritmic, ceea ce va permite mintii si trupului sa se relaxeze. in scurt timp, vi se va parea ca respiratia urmeaza un curs firesc, fara sa simtiti nevoia unui control. 7. Pozitia traditionala a mainilor este pe coapse, cu varful degetului mare si cel al aratatorului unite in chin mudra (pozitia degetelor) yoghina. Aceasta pozitie va ajuta la meditatie, permitand energiei ki din meridiane sa circule liber spre varfurile degetelor si inapoi in susul bratelor. Daca remarcati ca pozitia chin mudra va distrage, puteti adopta pozitia palmelor deschise, tinute confortabil pe coapse. 8. Pozitiile de meditatie cele mai intrebuintate sunt pozitia asezat sau in genunchi .Pentru confort ,si sprijin puteti folosi o pernuta. Daca pozitia verticala va este incomoda,puteti medita intinsi pe spate. Oricare ar fi pozitia aleasa, spatele, gatul si capul trebuie sa se afle pe aceeasi linie,preferabil cu fata spre polii magnetici ai pamantului. Cand meditati trebuie sa va simtiti relaxat si sigur pe sine.
Respiratia abdominala Pentru a exersa respiratia abdominala va trebui in primul rand sa o constientizam. In cursul unei respiratii abdominale vom inspira aerul lent, urmarind ca umerii si toracele sa nu-si schimbe pozitia, singura miscare fiind efectuata de muschiul diafragm, care la inspiratie va exercita o presiune asupra organelor din cavitatea abdominala, impingand abdomenul in afara, iar la expiratie se va ridica in sus comprimand plamanii, abdomenul retragandu-se.Se va exersa in modul urmator: · Etapa 1 : se va face un ciclu de 3 timpi inspiratie si 3 timpi expiratie, un timp insemnand fie o secunda, fir o bataie de puls etc. (durata nu conteaza, dar conteaza regularitatea). Nu se va retine aerul. · Etapa 2: se vor face doua cicluri de respiratie de cate 5 timpi
· Etapa 3: se vor face trei cicluri de respiratie de cate 7 timpi. Pentru efectuarea corecta a acordajelor este foarte important ca respiratia abdominala sa fie bine stapanita si sa existe o buna capacitate respiratorie. Contractia punctului Hui Yin Pentru a face acordajele trebuie contractat punctul Hui Yin. La inceput, este necesar un efort constient pentru mentinerea lui contractat. Prin exercitiu trebuie ca Hui Yin sa fie contractat fara efort si sa poata fi mentinut astfel, in timp ce faceti exercitii de respiratie, mergeti sau va plimbati. Acest lucru va fi realizat printr-un exercitiu decontractare astfel: · Etapa 1: se contracta timp de 10 secunde · Etapa 2: se contracta timp de 30 secunde · Etapa 3: se contracta timp de 1 minut In tot acest timp se va respira normal.

 Meditatia maestrilor
Stai comfortabil. Fixeaza-ti privirea inainte cu ochii deschisi. Inchide ochii si respira adanc. Retine aerul. Expira incet si complet. Acum concentreaza-ti atentia pe muschii oculari. Relaxeaza-ti toti muschii ochilor tai; relaxeaza-i complet. Relaxeaza-i atat demult incat la un moment dat nu vor mai dori sa lucreze daca cineva iti cere. Relaxeaza-i. Acum, cand tu esti sigur ca sunt relaxati, inspira adanc, retine aerul, expira usor si lent si lasa acest minunat sentiment de relaxare a muschilor oculari sa coboare incet si sa ajunga la degetele picioarelor. Relaxeaza-te complet. Din acest moment orice zgomot exterior te va ajuta sa te concentrezi, nu te va deranja. Relaxeaza-ti acum fiecare portiune a corpului,degetele picioarelor, muschii talpilor, ai picioarelor; ii simti cum se relaxeaza de jos in sus. Picioarele sunt relaxate; relaxeaza-ti muschii abdominali, muschii stomacului, al toracelui, muschii spatelui. Relaxeaza-te dar nu adormi. Te-ai detasat de tot dar auzi foarte clar. Relaxeaza-ti muschii gatului si ai umerilor, ai bratelor, ale degetelor.Relaxeaza-ti toti muschii fetei. Acum esti foarte relaxat, foarte adanc relaxat, relaxat fizic. Vom face in continuare si relaxarea mentala.Pentru relaxarea mentala vom numara incet, descrescator, de la 100 la 95. cu fiecare numar vei simti mintea ta relaxandu-se tot mai mult. Este asa placut si linistitor sa fii profund relaxat fara sa pierzi contactul cu realitatea, permitand zgomotului sa-ti creasca atentia si relaxarea, in armonie cu restul Universului. Repeta mental urmatoarea afirmatie:PUTEREA MINTII UMANE ESTE NELIMITATA (se repeta de 7 ori).Este timpul acum sa crestem nivelul nostru vibrational, cu sentimentul iubirii si al gandurilor bune, si poti realiza asta inconjurandu-te cu o minunata lumina alba protectoare. Aceasta lumina alba reprezinta adevarul, indulgenta, conceptul ideii de Dumnezeu si tot ceea ce este bun. Imagineaza-ti acum aceasta lumina alba curgand spre inima ta, permite-i sa patrunda in inima ta, las-o sa creasca in intensitate. Permite-i sa se extinda si sa te inconjoare complet, creand in jurul tau un spatiu de lumina alba,pura, vibranta. Aceasta lumina alba reprezinta forta suprema, Dumnezeu. Tu poti sa o vezi sau sa o simti si tot ceea ce trebuie sa faci este sa-ti imaginezi ca este aici si va fi intotdeauna cu tine. Tu esti acum inconjurat cu o lumina alba protectoare asa incat subconstientul tau trebuie numai sa se deschida sugestiilor ca este plin de fericire si iti este binefacator. Scufunda-te in lumina alba si ia aminte ca tu esti lumina. Tu nu esti corpul tau, tu apartii luminii, tu esti un spirit pur, un copil iubit al lui Dumnezeu, in afara timpului, inafara spatiului. Simti lumina extinzandu-se in toate directiile. Extinde-ti lumina la infinit. Tu esti lumina pura, iubire pura, compasiune pura, indulgenta pura. Tu esti inafara realitatii imaginabile, inotand in minunatul spatiu infinit, lumina pura; tu esti una cu Universul... una cu Universul. Daca cineva se va simti deranjat de afirmatiile cuprinse in aceasta meditatie, trebuie sa se opreasca aici, nivelul sau spiritual nepermitandu-i sa mearga mai departe. Dupa un timp, cand se va simti pregatit, va putea continua pe aceasta cale. Nu trebuie sa ne asteptam ca drumul maestrilor sa fie usor pentru toti.



<*toate drepturile rezervate*>
Trimiteți un comentariu