Drag Vizitator!

Drag Vizitator! Te salutam! Dorim sa –ti lumineze viata comorile spirituale gasite pe acest blog.Fii un ganditor independent ! Nu doar sa te uiti, ci sa si vezi ! Nu crede tot ce se spune, mai bine cerceteaza. Iubeste-ti aproapele, ca pe tine insuti ! Nu fii suparacios, razbunator, iarta pe toti, si cere iertare, daca ai gresit.Cauta si gaseste-ti Fericirea in aceasta viata ! Fii dezinteresat ! Respecta cunoasterea straveche, inteleptii, gaseste-ti propriile radacini, deoarece doar asa poti trai o viata plina.Nu intoarce spatele la nimeni ! Traieste curat si in adevar ! Vezi si Cauta Unimea in Toate si in Toti ! Creaza Ordine in tine,si cu asta imprejurul tau si astfel in Lume ! Iubeste si respecta in tine, in semenii tai si in tot ce exista Constiinta Divina Nemuritoare si Spiritualitatea Cereasca ! Proclama Iubirea Divina, tu insuti sa fii Lumina, care lumineaza Viata !


joi, 15 septembrie 2011

~ Tatal Nostru ~

-Tatal nostru care esti in Ceruri..
-Da?
-Nu ma intrerupe...ma rog.
-Dar...pe Mine m-ai chemat!
-Pe tine sa Te chem? Eu nu...Eu doar ma rog.
-Tatal nostru care esti in Ceruri..
-Poftim, iarasi!
-Ce iarasi?
-M-ai chemat. Ai zis:"Tatal nostru care esti in Ceruri". Poftim,sunt aici. Ce doresti?
- Intr-adevar nu mi-am dorit nimic. Stii...pur si simplu imi spun rugaciunea zilnica.
Totdeuna spun Tatal nostru. Acest lucru imi da o stare de bine, ca si cum mi-as fi indeplinit o indatorire.
-Inteleg.Continua...
-In regula..Sfinteasca-se Numele Tau,
-Hai să ne oprim aici un moment. Ce crezi ca inseamna?

-Ce?
"Sfinteasca-se Numele Tau"?
-Inseamna, inseamna... imi pare rau, nu stiu ce inseamna...De unde sa stiu? Este pur şi simplu o parte a rugaciunii. De ce? Ce crezi ca inseamna?
-Inseamnă onorat, sfânt, minunat.
- Ei bine, intr-adevar asa are mai mult sens. Pana acuma nu m-am gandit niciodata ce inseamna. Mulţumesc.
Sa vina Imparatia Ta,sa se faca voia Ta, precum in Ceruri asa si pe pamant.
-Chiar crezi asta?
-Desigur, de ce nu?
-Totusi ce crezi despre asta?
-Ce? De fapt...cred...nimic. Cred ca ar fi un lucru frumos daca si aici, jos , Tu ai indruma totul, ca si acolo Sus. Dupa cum sti, aici jos , haosul este destul de mare.
-Da, stiu, dar Eu indrum viata ta?
-Desigur, merg la biserica.
-Nu asta te-am intrebat.Care-i treaba cu atitudinea incorecta? Pentru ca exista unele
probleme. De exemplu, cheltui toţi banii pe tine însuţi. Şi ce carti ai citit?

- Opreste-te! Nu ma critica! Sunt exact ca si ceilalti oameni care se duc la biserica.
-Scuza-mă. Credeam ca te rogi ca sa se faca voia Mea. Cei care se roaga pentru acest lucru, li se va indeplini dorinta. De exemplu, tu.
- Oh bine. Intr-adevar am cateva slabiciuni. Dar ti-as putea numi cativa semeni ..
-Asta a-si putea si Eu sa fac.
- Pana in prezent nu m-am gandit ,dar intr-adevar ar fi frumos sa scapam de unele lucruri. Stii , doresc sa fiu intr-adevar liber.
-Bun. Am ajuns la un acord comun. Vom lucra împreună - tu şi cu mine. Sunt mândru de tine.
- UiteDoamnedacă nu te superia-si dori sa inchei acum. Si asa s-a intins rugaciunea mult mai mult decat de obicei.
Dă-ne noua astăzi pâinea noastră cea de toate zilele.
- Ar trebui să renunţi la pâineSi asa esti cam obez.
- Heistai un minut! Eu imi indeplinesc pasnic obligatiile religioase şi Tu ma critici...
- Rugăciunea este un lucru periculos. Se poate intampla ca omul sa primeasca ceea ce cere. Aminteste-ti, tu m-ai chemat  si eu sunt aiciAcum este prea tarziu pentru poticneli. ..Continua-ti rugaciunea..(Pauza ...Nahaide.
- Mi-e teamă.
- Iti este teama? De ce anume?
- Ştiu ce vei spune.
- Sa incercam.
- Ne iartă nouă greselile precum şi noi iertăm gresitilor nostri.
- 
Care-i treaba cu Anna?
- VeziStiam euEram sigur ca ai sa o menţioneziDoamne, a zis tot feluri de minciuni despre mine. Nici banii imprumutati nu mi ia dat inapoiAm promis ca voi echilibra factura !
- Dar - rugaciunea ta Care-i treaba cu rugaciunea ta? -ne iarta noua greselile precum si noi iertam gresitilor nostri -
- Eu  Nu asa am înţeles.
- In sfarsit, esti sincer. Dar este o sarcina destul de grea sa cari in tine atata amaraciune şi resentimentenu-i asa?
- Dadar ma voi simţi mai bine cand voi recupera datoriaBatrinecrede-ma, am  cateva planuriO sa-si doreasca sa nu se fi nascut.
- Nunu te vei simti mai bineDoar mai rauRazbunarea nu este dulceStii cat esti de nefericit- Ei bine, pot schimba acest lucru.
- TuCum?
- Iart-o pe AnnaTe voi ierta si euUra si pacatul vor fi problemele Anei- nu ale tale. Tu iti pui in ordine treburile.
- Stii ceai dreptateCa întotdeaunaŞi, este mult mai important sa-ti convina Tie, decat sa ma razbun ... (suspin). Bine ...bine ... am iertat-o.
- Bine ai facut! Cum te simţi?
- HmmEi binenu prea răuNu mă simt rău delocDe faptma simt extraordinar de bine. Cred ca azi o sa dorm liniştit. In ultimul timp acest lucru nu prea mi-a reusit.
- DaştiuDar inca n-ai terminat rugaciuneaContinua.
- Ohsigur." Şi nu ne duce în ispităci ne izbăveşte de cel rău".
- BunBunAsta voi faceNumai sa nu te expui unor situatii de ispita.
- Ce vrei sa spui?
- Stii ce vreau sa spun.
- DaSigurca stiu.
- BunContinua.Termina-ti rugăciunea.
- Pentru ca a Ta este împărăţia şi puterea şi slava în vecii vecilorAmin.
- Ştii ce mi-ar aduce glorie ce m-ar face fericit cu adevarat?
- Nudar vreau să ştiuVreau să-ti ofer bucurieAm facut asa de multe prostii. Acum chiar vreau  te ascultAm simtit cat de bine este acest lucru. Deci te rog,spune-mi ... Cum sa te fac fericit?
- Tocmai ai facut acest lucru.


Niciun comentariu: